Шановні колеги!

Шановні колеги!

Навіть в умовах війни та за будь - якою моделлю організації освітнього процесу зусилля педагогів, керівників закладів освіти, органів місцевого самоврядування мають бути зосередженні на наданні якісної освіти дітям, бо саме їм відбудовувати країну та розвивати її демократичне майбутнє.
Управління Державної служби якості освіти у Луганській області працює для того, щоб права та інтереси учасників освітнього процесу були захищені, постійно приймає звернення громадян і реагує на порушення законодавства.
Ми намагаємося завжди бути поруч, допомагати розв’язувати проблеми в межах компетенції, відповідаємо на запити та питання.
Ми завжди з вами на зв'язку, тому звертайтеся, якщо у Вас виникають труднощі чипроблемні питання.
Також Ви можете звернутися до нас із пропозиціями, зауваженнями, клопотаннями, скаргами тощо.
Порядок подання звернень до управління Державної служби якості освіти у Луганській області регулює Закон України “Про звернення громадян”.
За дорученням Державної служби якості освіти України, просимо Вас ще раз поінформувати працівників закладів освіти та батьків учнів Вашої територіальної громади, закладу освіти, що управління Державної служби якості освіти у Луганській області приймає звернення громадян за телефонним номером «гарячої лінії» (+38 093 278 24 92)та електронною адресою (luhansk@sqe.gov.ua)шляхом розміщення банеру,що додається, на сторінках вебсайту закладу освіти або сторінці закладу в соціальних мережах.
Нагадуємо також про можливість сформувати звернення, зазначивши повні та достовірні реквізити, чітко, стисло і зрозуміло викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги за покликанням:

/Files/images/Банер для розміщення.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 32