• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота
Виховна діяльність школи – це цілісне динамічне формування, яке має кілька підсистем і володіє великою кількістю нестандартних зв’язків та видів діяльності. У ній безперервно йде процес самоорганізації і пристосування тому що їй властива потреба в оновленні, в постійній відповідності вимогам часу.

РОЗВИТОК КОЛЕКТИВНОЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ, ЗАХОДИ ЩОДО СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ УЧНІВ ТА РОБОТА З БАТЬКАМИ

Основні напрямки творчої діяльності школярів сплановані згідно з

· Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі виховання,
· Концепцією громадського виховання,
· программою «Діти України»,
· программою «Обдарован ідіти»,
· программою попередження дорожно-транспортного травматизму,
· программою з профілактики правопорушень, наркоманії та СНІДу, тютюнопаління.

Основні напрямки роботи з батьками:

· участь батьків у роботі школи;
· робота батьківських комітетів класів;
· проведення класних зборів, загальношкільних конференцій;
· особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками;
· консультації для батьків, психолога, учителів, громадськості.

В основі позакласної виховної діяльності покласти такі напрямки:

· колективні творчі справи;
· роботу дитячої організації «Темп» (5-11 кл);
· роботу дитячої організації «Веселкова країна» (1-4 кл);
· роботу клубу «Ерудит»;
· роботу шкільного музею «Художньої культури та творчості Кремінщини»
· роботу шкільного екологічного клубу «ЕкоСвіт»

Педагогічні працівники у роботі з учнями та батьками керуються наказами та інструктивно-методичними листами Міністерства з питань виховної роботи:

1. Наказ від 07.09.2000 № 439 "Про затвердження Рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України";

2. Наказ від 25.01.2007 № 44 "Про затвердження заходів на виконання Державної програми "Репродуктивне здоров’я нації" на період до 2015 року";

3. Наказ від 24.11.2009 № 1061/4128 "Про проведення щорічного Всеукраїнського фестивалю-конкурсу "Молодь обирає здоров’я";

4. Наказ від 01.02.2010 № 59 "Про вжиття заходів щодо запобігання насильству над дітьми";

5. Наказ від 29.03.2010 № 255 "Про виконання законодавчих вимог у зв’язку із прийняттям Закону України від 21 січня 2010 року № 1824 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв";

6. Наказ від 30.12.2010 № 1313 "Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 22.11.2010 № 2140 (План заходів щодо виконання Концепції реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки);

7. Наказ від 30.12.2010 № 1312 "Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної кампанії "Стоп насильству!" на період до 2015 року";

8. Наказ від 20.06.2011 № 596 "Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс "Парк педагогічної майстерності";

9. Наказ від 31.10.2011 № 1243 "Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України";

10. Наказ від 16.12.2011 № 1443/779 "Про затвердження Положення про Всеукраїнську військово-патріотичного спортивну гру "Зірниця";

11. Наказ від 11.06.2013 № 677 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві";

12. Наказ від 19.07.2013 № 827 "Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року";

13. Наказ від 03.08.2013 № 888 "Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року";

14. Інформаційно-методичний лист від 20.09.2013 № 1/9-656 щодо проведення заходів з відзначення Дня партизанської слави за участю керівництва держави;

15. Інформаційно-методичний лист від 29.11.2013 № 1/9-860 щодо заходів у зв’язку з відзначенням 70-ї річниці визволення України від фашистських загарбників та 70-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років;

16. Інформаційно-методичний лист від 02.04.2014 № 14.1/10-977 щодо підготовки та відзначення у 2015 році 120-річчя від дня народження Олександра Довженка;

17. Інформаційно-методичний лист від 02.04.2014 № 1/9-235 щодо впровадження навчальних програм "Сімейні цінності";

18. Інформаційно-методичний лист від 05.04.2014 № 1/9-254 щодо організації та проведення заходів у Шевченківському національному заповіднику.



Заповіді гарного вчителя

Умій визнавати свої помилки вже тим більше старайся не повторювати їх). Не бійся помилок - на помилках вчаться.

Якщо побачив щось, погано зроблене дітьми, подумай, в чому твоя помилка.

Працюючи з дітьми, частіше згадуй себе в дитинстві - тобі буде легше зрозуміти дитину.

Намагайся в будь-якій ситуації уявити себе на місці дитини (чи подобається, що і як тобі каже учитель; що ти відчуваєш при цьому; які твої бажання і ставлення до нього).

Відмовся від ідей переваги, бажання залізти в душу дитини і примушувати його до відвертості; вмій вислуховувати дитини і чекати, поки він сам захоче розповісти тобі про свої проблеми і таємниці.

Намагайся бачити успіхи дітей і радіти кожному з них.

Приймай дитину такою, якою вона є з усіма її перевагами і недоліками, адже і ти не ідеал. У кожної людини є позитивні якості, от і роби на них ставку.

Завжди потрібно знайти те, за що похвалити.

Постарайся спілкуватися і співпрацювати з дітьми якомога більше (разом оформити стінгазету, разом прийняти рішення і т.д.).

Не роби нічого за дитину, а роби разом з нею.

Будь готовим зрозуміти інтересидітей, їх погляди, настрій, моду, кумирів і пр.

Жалюгідний учитель, позбавлений почуття гумору.

Умій вислухати і почути кожну відповідь дитини.

Навчися не наказувати, а просити, тоді дитина все зробить.

Пам'ятай, людина складна.

Не будь ханжею в гострих і важких питаннях дитячого життя.

Навчися все бачити і чути і дещо не помічати.

Не читай багато нотацій - все одно не допоможе.

Не завжди шукай винуватого.

Головне достоїнство вчителя - це почуття справедливості.

Не женися за любов'ю дітей, вона сама тебе наздожене.

Не грай в друзі з дітьми, а будь ним одним.

Доручай дітям такі справи, в яких вони бачили б результат своєї діяльності.

Не вибирай собі любимчиків.

Щоб мати згоду - поважай розбіжності.

Не потрібно відіграватися на дітях, якщо у тебе поганий настрій.

Не вбивай дитину потоком знань.

Якщо Вам здається, що Вас не люблять діти, то Вам правильно здається.

Якщо Ви говорите, що у Вас жахливі діти, Ви праві: у Вас вони не можуть бути іншими.


Кiлькiсть переглядiв: 820

Коментарi