Методичне об'єднання
вчителів природничо-математичних дисциплін
Аналіз роботи за 2020-2021н.р.
План роботи на 2021-2022н.р.
Методична проблема:
«Формування та вдосконалення професійної компетентності творчого педагога як умова забезпечення розвитку життєвих компетентностей особистості»
Відомості про членів методичного об ̓єднання
вчителів природничо - математичного циклу
Лукашева Людмила Володимирівна
керівник методичного об'єднання вчителів природничо-математичних дисциплін
учитель географії та біології
вища категорія, педагогічне звання «Старший учитель»
Методична проблема: «Формування досвідченої, творчої, духовно багатої особистості засобами екологічного виховання»
Соколова Наталія Миколаївна
учитель математики
вища категорія, педагогічне звання «Старший учитель»
Методична проблема: «Розвиток логічного мислення учнів при вивченні математики»
Лєснікова Валентина Олексіївна
учитель інформатики
перша категорія
Методична проблема: «Формування життєтворчих компетенцій учнів»
Калиниченко Олександр Юрійович
учитель трудового навчання
спеціаліст, педагогічне звання «Старший учитель»
Методична проблема: «Проектна діяльність. Використання методу проектів на урокахтрудового навчання»
Лобода Володимир Вікторович
учитель інформатики, практичний психолог
перша категорія
Методична проблема: «Створення умов розвитку гармонійно-розвиненої та толерантної особистості дитини шляхом підвищення психологічної компетентності усіх членів виховного процесу»
Іванова Олена Олександрівна
учитель хімії та біології
перша категорія
Методична проблема: «Підвищення навчального інтересу учнів за допомогою впровадження інтерактивних технологій»
Дікарєва Валерія Володимирівна
учитель математики, фізики, астрономії
друга категорія
Методична проблема: «Евристичні бесіди при викладанні математики і фізики, як ефективний інструмент досягнення успіху»
Мартиненко Катерина Сергіївна
учитель фізичної культури
друга категорія
Методична проблема: «Формування свідомого ставлення учнів до власного здоров’я на уроках фізичної культури»
Сімонова Анна Володимирівна
учитель фізичної культури
спеціаліст
Методична проблема: «Формування та розвиток рухового інтелекту дітей на уроках фізичної культури»